Obchodní podmínky

Mgr. Bc. Marie Nimbona

IČO: 19725183; Sídlo: Poštovská 455/8, 602 00 Brno

Provozovna: Nádražní 589, 664 63 Žabčice

Sp. značka ZU/MMB/039552/2023 u Živnostenského úradu města Brna

Obchodní podmínky Mgr. Bc. Marie Nimbona pro poskytování poradenství a zdravotních služeb klinické logopedie

I. Úvodní ustanovení

II. Obecné podmínky poskytování zdravotních služeb

III. Cena služeb, platební povinnosti pacienta a platební podmínky

IV. Organizace poskytování služeb, některé administrativní a informační povinnosti pacienta; individuální léčebný postup

V. Kompletní nabídka služeb

VI. Změna a zrušení termínu poskytnutí zdravotní služby, náhrady; storno podmínky a storno poplatek

VII. Platnost a účinnost Obchodních podmínek

I. Úvodní ustanovení

Mgr. Bc. Marie Nimbona je registrovaný poskytovatel nelékařských zdravotních služeb poskytující ambulantní zdravotní služby v oboru klinické logopedie (též jen "zdravotní služby"); zdravotní služby podle aktuální nabídky jsou publikované na internetových stránkách poskytovatele. Zdravotní služby jsou poskytovány prostřednictvím osob odborně způsobilých k výkonu zdravotnického povolání s příslušnou odborností.

Zdravotní služby jsou poskytovány v souladu s obecně závaznými právními předpisy, zákonem o zdravotních službách, občanským zákoníkem a dalšími příslušnými právními předpisy.

Zdravotní služby jsou poskytovány za cenu uvedenou v Ceníku poskytovatele.

Mimo zdravotní služby Mgr. Bc. Marie Nimbona také poskytuje poradenství v oblasti speciální pedagogiky a smyslovém zpracování.

Poskytovatel provozuje internetové stránky, jejichž prostřednictvím informuje o poskytovaných službách a o podmínkách jejich poskytování. Internetové stránky poskytovatele jsou dostupné na elektronické internetové adrese www.centrumrain.cz; případná změna elektronické internetové adresy se nepovažuje za změnu těchto OP. Rezervace konzultací a klinicko-logopedické péče probíhá na internetových stránkách www.centrumrain.reenio.cz.

II. Obecné podmínky poskytování zdravotních služeb

Mgr. Bc. Marie Nimbona poskytuje služby na smluvním základě.

Smluvní vztah mezi poskytovatelem a pacientem vzniká závaznou rezervací v internetovém rezervačním systému.

Mgr. Bc. Marie Nimbona informuje o právech a povinnostech pacienta při poskytování zdravotních služeb prostřednictvím samostatného sdělení na internetových stránkách poskytovatele, které je dostupné též ve zdravotnickém zařízení poskytovatele (též jen "Informace o právech a povinnostech pacienta").

Mgr. Bc. Marie Nimbona informuje o zpracování osobních údajů prostřednictvím samostatného sdělení na internetových stránkách poskytovatele, které je dostupné též ve zdravotnickém zařízení poskytovatele (též jen "Informace o zpracování osobních údajů").

III. Cena služeb, platební povinnosti pacienta a platební podmínky

Ceny služeb, vznik a výši platebních povinností pacienta a platební podmínky stanoví poskytovatel za podmínek stanovených v těchto Obchodních podmínkách a informuje o nich prostřednictvím Ceníku. Pacient je povinen seznámit se s Ceníkem při sjednávání služeb poskytovatele. Objednáním konkrétní služby poskytovatele pacient akceptuje cenu objednané služby, platební povinnosti a platební podmínky podle Obchodních podmínek a Ceníku a zavazuje se splatné částky řádně a včas uhradit.

Cena služeb je splatná nejpozději do 3 pracovních dní od učinění rezervace.

Storno poplatky podle storno podmínek jsou splatné ve lhůtě 14 dnů ode dne dohodnutého termínu poskytnutí služby, který pacient nevyužil ani řádně a včas neomluvil, nebo před poskytnutím další služby podle toho, co nastane dříve.

Platbu poskytovateli lze provést bankovním převodem nebo online platbou, a to před začátkem poskytnutí služby. Na základě dohody pacienta s poskytovatelem je možné předplacení vybraných služeb, v takovém případě je výše zálohy na budoucí služby určena plnou cenou pacientem zvolených služeb.

Změnu Ceníku poskytovatel oznamuje pacientům vyvěšením plného znění Ceníku s uvedením data účinnosti změny ve zdravotnickém zařízení poskytovatele a současně na internetových stránkách poskytovatele. Objednáním konkrétní služby poskytovatele pacient akceptuje cenu objednaných služeb, platební povinnosti a platební podmínky podle nového Ceníku.

IV. Organizace poskytování služeb, některé administrativní a informační povinnosti pacienta; individuální léčebný postup

Objednání k poskytovaným službám probíhá výhradně přes internetový rezervační systém. Změny dohodnutých termínů je možné uskutečnit kterýmkoli s pacientem sjednaným způsobem komunikace.

Zdravotní služby jsou poskytovány a termíny jejich poskytnutí stanovovány s přihlédnutím k aktuálním možnostem provozu poskytovatele a jednotlivých odborných pracovníků poskytovatele, aby vždy byla zachována náležitá úroveň kvality a bezpečnosti pacientům poskytovaných zdravotních služeb.

Poskytovatel umožňuje aktivní komunikaci ohledně organizace poskytování služeb, přičemž aktuálně platné postupy, podmínky a kontaktní údaje poskytovatele jsou dostupné na internetových stránkách poskytovatele.

Pacient je povinen sdělit poskytovateli osobní údaje nezbytné pro vedení zdravotnické dokumentace. Pokud pacient odmítne údaje poskytnout, je poskytovatel oprávněn poskytnutí služby odmítnout.

Pacient je povinen informovat poskytovatele o svém zdravotním stavu v rozsahu potřebném pro řádné poskytování služeb.

Pacient je při poskytování zdravotních služeb povinen dodržovat navržený individuální léčebný postup, pokud s poskytováním zdravotních služeb vyslovil souhlas. Pacient bere na vědomí, že pokyny, doporučení a rady klinického logopeda jsou poskytovány za účelem co nejlepšího průběhu a výsledku poskytování zdravotních služeb poskytovatele. Nerespektování doporučených opatření může prodloužit dobu léčby a narušit vzájemnou důvěru poskytovatele a pacienta.

V. Kompletní nabídka služeb

Mgr. Bc. Marie Nimbona poskytuje veškeré zdravotní služby pacientům – samoplátcům, a to za cenu podle aktuálně platného Ceníku.

S ohledem na vysoký standard zdravotnického zařízení poskytovatele a zájem, aby potenciál zdravotnického zařízení mohli ve svůj prospěch plně využít všichni pacienti, poskytovatel nabízí pacientům, možnost využít další péči a služby, které poskytované zdravotní služby doplňují a podporují a mohou přispět k jejich účinnosti (též jen "doplňkové služby").

Doplňkové služby zahrnují péči a služby podle aktuální nabídky poskytovatele, mohou být poskytovatelem průběžně rozvíjeny a aktualizovány. Vymezení doplňkových služeb nehrazených z veřejného zdravotního pojištění podle aktuální nabídky poskytovatele a jejich cena jsou uvedeny v Ceníku.

VI. Změna a zrušení termínu poskytnutí zdravotní služby, náhrady; storno podmínky a storno poplatek

Mgr. Bc. Marie Nimbona usiluje o maximální zajištění dostupnosti zdravotních služeb v nejlepším zájmu pacientů. Včasnou omluvou termínu pacient podpoří celkové zkrácení objednacích lhůt a uvolní konkrétní termín pro jiného pacienta, který pomoc ve formě zdravotních služeb poskytovatele také potřebuje a získání uvolněného termínu ocení.

Závaznou rezervací termínu na internetovém rezervačním systému pacient potvrzuje, že jsou mu známa ustanovení Obchodních podmínek a Ceníku o storno podmínkách, tj. podmínkách, za nichž lze změnit či zrušit dohodnutý termín poskytnutí služeb, a tyto storno podmínky včetně případné povinnosti uhradit storno poplatek ve výši stanovené Ceníkem akceptuje.

Každý termín poskytnutí zdravotní služby je s pacientem předem dohodnutý a je povinností pacienta, aby se na něj dostavil. Pokud se pacient ze zdravotních či jiných vážných důvodů nemůže v dohodnutém termínu k poskytnutí služby dostavit, je povinen svou neúčast co nejdříve omluvit, a to bezodkladně po zjištění této nemožnosti, vždy však nejméně 24 hodin před časem začátku dohodnutého termínu poskytování služeb.

Pokud se pacient k poskytnutí služby nedostaví, aniž by se řádně a včas omluvil, je povinen zaplatit poskytovateli jako sankci storno poplatek ve výši podle Ceníku (též jen "storno poplatek"). Storno poplatek představuje též odškodnění v paušální výši vyplývající ze zmaření termínu poskytování zdravotní služby. Poskytovatel může storno poplatek jednostranně snížit podle okolností vzniku nároku na jeho zaplacení.

Pokud se pacient opakovaně v dohodnutém termínu nedostaví bez důvodné a včasné omluvy, je poskytovatel oprávněn při rezervaci jakéhokoli dalšího termínu požadovat složení zálohy ve výši odpovídajícího storno poplatku.

V době akutního onemocnění, vč. užívání antivirotik či antibiotik, není vhodné se na službu dostavit. Pokud se pacient dostaví k poskytnutí služby a vykazuje příznaky infekce dýchacích cest nebo jiného infekčního onemocnění (např. kašel či rýma, zvýšená tělesná teplota), je pracovník poskytovatele oprávněn pacientovi poskytnutí služby odmítnout. V takovém případě je poskytovatel oprávněn postupovat, jako by se pacient bez omluvy nedostavil.

Pokud se pacient dostaví k čerpání služby a vykazuje známky vlivu alkoholu či jiné psychotropní látky, je pracovník poskytovatele oprávněn pacientovi poskytnutí služby odmítnout. V takovém případě se postupuje, jako by se pacient bez omluvy nedostavil.

VII. Platnost a účinnost Obchodních podmínek

Platné znění Obchodních podmínek ("OP") je uveřejněno na internetových stránkách poskytovatele a je dostupné též ve zdravotnickém zařízení poskytovatele. Pacient je povinen seznámit se s OP při sjednávání služeb poskytovatele. 

Poskytovatel je oprávněn provést změnu OP. Změna OP se oznamuje vyvěšením plného znění OP s upozorněním na jejich změnu ve zdravotnickém zařízení poskytovatele a současně na internetových stránkách poskytovatele. Objedná-li pacient konkrétní služby poskytovatele poté, má se za to, že změnu OP akceptoval.

Tyto Obecné podmínky jsou účinné ode dne 14.9.2023.